17463

6 Цели разделов Активная лексика Лексика для повторения Пассивная лексика Фразы для ведения занятий Ожидаемые результаты Cheeky Monkey 3 Раздел Christmas • Узнавание новой лексики и реагирование мимикой, жестами и пр. • Повторение материала, изученного в разделах 1–6 • Разучивание песни, в том числе в игре • Освоение новой лексики с использованием press out hat coat boots sack Hello Bye-bye Father Christmas red brown big head feet hands scarf trainers T-shirt Merry Christmas! down the chimney He’s got a … body reindeer Happy New Year! friends What’s in the bag? What colour is it? Colour Draw • Дети начинают различать слова по теме Christmas; • дети уверенно понимают изученную лексику; • дети адекватно реагируют на указания педагога; • дети участвуют в подвижных играх и разучивают песни. Cheeky Monkey 3 Плюс Раздел 1 What’s the matter? См. «Цели» раздела 1 основного развивающего пособия head shoulders elbows knees Hello Bye-bye eyes ears mouth nose arms hands legs feet up down one–five Look at me! Where are …? What’s this? Who’s this? What’s missing? Well done! Very good! spots Pass Knee up/down и фразы для ведения занятий из предыдущих разделов См. «Ожидаемые результаты» раздела 1 основного развивающего пособия. Cheeky Monkey 3 Плюс Раздел 2 The snowman См. «Цели» раздела 2 основного развивающего пособия socks shorts cap dress Hello Bye-bye coat hat scarf boots It’s raining It’s snowing It’s windy It’s sunny red yellow blue pink Where are the (socks)? I’ve got my (shorts) on I’m going out to play What’s she wearing? Is there a (yellow scarf)? What can you wear when it’s (sunny)? Put (your shorts) on и фразы для ведения занятий из предыдущих разделов См. «Ожидаемые результаты» раздела 2 основного развивающего пособия. Cheeky Monkey 3 Плюс Раздел 3 The noisy bird См. «Цели» раздела 3 основного развивающего пособия giraffe hippo zebra monkey Hello Bye-bye tiger elephant crocodile bird lion snake It’s raining It’s snowing It’s windy It’s sunny noisy/quiet one–five What’s the weather like today? Where’s the (hippo)? It’s the (giraffe). Let’s be (monkeys). What animals can you see? Who’s the winner? The (giraffe) is the winner! What’s different? Put the (hippo) in the noisy box и фразы для ведения занятий из предыдущих разделов См. «Ожидаемые результаты» раздела 3 основного развивающего пособия. Cheeky Monkey 3 Плюс Раздел 4 I like bananas См. «Цели» раздела 4 основного развивающего пособия fish bread salad juice Hello Bye-bye sausages eggs tomatoes milkshakes bananas cake ice-cream apples It’s raining It’s snowing It’s windy It’s sunny red yellow green pink orange brown What’s the weather like today? lunchtime I’m hungry I want some (fish) What’s for lunch? Do you like (salad)? eat drink Where’s the (salad)? Here’s the (bread) Stand up if you like (salad) I spy something (green) pass и фразы для ведения занятий из предыдущих разделов См. «Ожидаемые результаты» раздела 4 основного развивающего пособия.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA0NzE0